منتظرتم

منتظرم تا بیایی و بشی عزیزدردونه من و بابایی....بصبرانه منتظرتیم...

1394/4/4 9:17
نویسنده : مامان سختکوش
1,052 بازدید
اشتراک گذاری

منتظرم تا بیایی و بشی عزیزدردونه من و بابایی....بصبرانه منتظرتیم... هیچ وقت دست از تلاش برنمیدارم..هر جور سختی و هر جور درد آمپولی رو تحمل میکنم فقط به خاطر تو که بیایی....به قول بابایی میگه تو داری با مرگ دست و پنجه نرم میکنی به خاطر بچمون.... به خاطر مشکل انعقادی که برام پیش اومده ، استفاده از داروهای هورمونی برام فوق العاده مضره...ولی من هیچ وقت دست از تلاش برنمیدارم..  همیشه منتظرم تا بیایی و خونمو روشن تر از قبل کنی..عزیزکم....

      

 

عزیزم...قربونت برم شایدم مثل این هنوز خوابی و داری برای مامانی خودتو لوس میکنی که هنوز منتظرش بزاری...توروخدا خیلی دلم برات تنگ شده..دیگه بیا عزیزم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به منتظرتم می باشد